Thursday, July 5

Ikhwan Zari...

Semalam tiba tiba je termimpikan Ikhwan. Apakah semua tu? Aku rindukan dia atau dia rindukan aku? Hm sumpah dalam mimpi tu dia ikut je aku pergi mana pun. Seriously aku rasa aku tak nak bangun dari tidur tu. Aku layan dia baik sangat. Hm tapi sekarang dah tak bertegur lagi. Susah lah macam ni. Asyik bermusuh je. Apa dia masih ingatkan aku lagi?

Tak tahu lah nak cakap apa lagi. Sejujurnya aku rindukan dia!! Tapi sekarang dia busy dgn kolej. Entah kenapa walaupun hubungan aku dgn dia ni tak pernah nak serious, aku tetap tak boleh nak lupakan dia. Bila nak lupakan dia, mesti dia keluar dalam mimpi. Ya allah, kenapa ya semua ni? Dulu dia selalu cakap, dia harap aku ni jodoh dia. Hmm tak terkata :| Kalau dah mula contact nanti, aku tak nak gaduh dengan dia lagi :')

Esok ada hari lagi. Kalau boleh datang lah lagi