Monday, July 9

I can do it!!

Babi lah!!! Apahal perasaan tu datang balik? Asal Ikhwan dah ada pengganti mesti aku rasa lain macam je. Apa ni! Aku tak nak dianggap perampas lagi. Tolong lah ira lupakan dia. Kalau dia bahagia dengan perempuan tu, doakan jelah kebahagiaan dia. Doakan juga dorang tu kekal :') Tak ada guna aku nak menyesal lagi dan lagi. Letih dgn semua tu. Time ada tak pernah nak hargai, bila dia dah bahagia mula lah menyesal.

Arhhh, bodohnya kau ni! Yang peliknya kenapa dengan ikhwan je aku rasa macam ni? Hm. Mulalah nak teringat dia balik. Aku dah kata tak nak ada perasaan sedih lagi! Kenapa perasaan tu datang? Dia dah cukup bahagia dengan perempuan tu. Aku terpaksa lupakan dia walaupun pada hakikatnya susah.

Kenapa dia senang nak lupakan aku? Apa aku masih ada dalam hati dia dalam diri dia? Dulu dia juga kata dia tetap cari aku walau apa pun. Ya allah, apa aku rasa ni? :'( Susah nak bayangkan perasaan aku ni. Hm tolong lah biarkan dia bahagia dgn orang lain. Cuba jangan sekali ganggu hidup dia. Biarkan dia kat luar sana. Jangan ambil tahu lagi pasal dia. Block dia dekat fb dan block dia dalam hati dan fikiran!! Yes i can do it!!!!

Istilah no boy no cry tu tak betul bagi aku!! Tak mungkin lah perempuan tak nangis sebab ex dia kan? Ex dia tu pun lelaki bukannya perempuan. Hmm apa apa jelah. Bye
Esok ada hari lagi. Kalau boleh datang lah lagi