Thursday, March 22

Not in the mood -______-

Hm, aku tak tahu kenapa aku ni rasa macam down gila. Siapa yang buat aku down macam ni? Tak sukaa lah -,- Aku asyik rasa nak nangis je. Tapi tak tahu sebab apa. Hm, jujur aku kata bila aku tengok Nazri setiap hari aku rasa nak nangis. Serious sebak sangat hati ni. Tapi dia dah cakap kat orang lain yang dia tak mati kalau tak ada aku. K aku tahu tu :) Bila dorang ada training bola baling pagi petang, aku asyik ternampak dia je lalu tepi kelas aku. Serious dia macam saja je. Haih. Aku dah kata, aku tak boleh nak tengok muka dia. Sakit hati rasanyaa. Hm

Lagi bertambah masalah bila aku jealous dengan moon. Ahhhh, terasa bodoh bila jealouskan kebahagiaan dia ._. Aku jealous pun ada sebab juga. Kenapa dia dulu tak macam tu dengan aku. KENAPA? Itu persoalan aku sejak dulu lagi. Kemungkinan sebab dia aku down sangat-sangat. Hm. Mana nak campak semua perasaan tu? Wei, seriously aku rindu moon, aku rindu ikhwan, aku rindu nazri. Ya Allah, kenapa dgn aku ni? Dah buat dorang mcm tu then sekarang nak rindu dorang. Haih dasar aku muka tak malu -____- Aku nak bagitahu dorang, tapi nampak sangat macam aku terhegeh rite? But it's okay, aku pendam sampai aku lupa benda tu. Yes i can :')

Tapi tak rasa pelik ke yang pasal Nadzmi aku dah tak kisah? Uhuks~ Yeah well sebab aku pun dah ada crush baru. So, aku dah lepaskan dia untuk orang lain :') And now aku cuma anggap dia kawan aku je. Bila dia cerita problem dia, aku tolong dia. Tak kisah kalau dia tak tolong aku, aku tolong dia pun ikhlas dari lubuk hati :p Tapi sekarang dia dah boleh share problem dia dgn aku sikit. Kalau dulu dia kedekut sangat nak share dgn aku. Katanya hal lelaki takkan lah nak cerita kat perempuan.Apa pelik entah dia tuh. Hahaha. Tapi dia tu suka bagi link lagu kat aku. Dia cakap dia patah seribu, so dia nak aku tahu lah tu dia dengar lagu tu time dia sedih. Hihihi.Hm aku rasa lepas ni mcm nak tukar number lah. Bila guna number ni rasa sakit hati pun ada. Haih okay lah bye.





By: IradatulFasiha
Esok ada hari lagi. Kalau boleh datang lah lagi